O nás

Domov » O nás
Naše společnost vznikla v roce 1990 v Polsku, kde jsme se zpočátku zabývali vnitrostátní dopravou. V průběhu let jsme v roce 2007 rozšířili naši činnost o kurýrní přepravu a v roce 2016 o přepravu pro trh s e-grocery. Ani zde jsme se však nezastavili. V roce 2018 jsme naši nabídku rozšířili o služby pro trh e-commerce, včetně balení, skladování a přepravy zásilek s objednávkami z obchodů našich zákazníků.

V současné době poskytujeme komplexní logistické služby našim zákazníkům v Polsku, České republice a na Slovensku. Zabýváme se vnitrostátními a mezinárodními kurýrními zásilkami a také službami fulfillmentu, tj. balením, skladováním a vyřizováním objednávek e-shopů pro naše zákazníky. Tato nabídka je určena i vám. Pokud provozujete internetový obchod, svěřte nám vyřízení logistiky. Podpoříme vás v každé fázi procesu přepravy, od převzetí zboží od dodavatele až po odeslání zákazníkovi.
Díky našim dlouholetým zkušenostem, získaným znalostem a vynikajícím znalostem z oboru logistiky jsme schopni splnit i ty nejnáročnější požadavky. Jsme flexibilní a rozsah našich služeb přizpůsobujeme individuálním potřebám našich zákazníků, mimo jiné včetně specifických standardů balení, fakturace nebo vytváření potřebných zpráv. Pomocí moderních integračních řešení a operačních systémů se přizpůsobujeme potřebám moderního podnikání.

Jak fungujeme?

Rychle, efektivně a včas je naše motto. Díky tomu, že máme několik výdejních a vratných míst v České republice a na Slovensku, vlastní sklad v Bielsko-Biała a velký vozový park, jsme schopni zvládnout jakýkoli objem.
Využíváme inovativní IT řešení k automatizaci procesů vyřizování objednávek od skladování až po doručení. Přijímáme zboží do skladu, kontrolujeme zásoby, kompletujeme objednávky z obchodů a vydáváme zboží k přepravě s dodávkami v Polsku i v celé Evropě.

Nabídka přizpůsobená vašim potřebám

Naše nabídka je určena především pro všechny obchody e-commerce, včetně těch, které teprve začínají. Nezáleží na tom, jak dlouho fungujete nebo jaký objem objednávek váš obchod měsíčně vyřídí. Máme řešení, která přizpůsobíme vašim individuálním potřebám. Jsme schopni zpracovat několik, několik desítek, ale i několik tisíc zásilek denně. To však není vše, čím se odlišujeme.

Standardní služba PSLogistic zahrnuje příjem a skladování zboží, jakož i kompletaci a expedici objednávek. Kromě toho přijímáme vrácení zásilek a nabízíme telefonický a e-mailový zákaznický servis. To znamená, že nemusíte sami odpovídat na dotazy zákazníků týkající se jejich zásilek. Můžeme to udělat za vás. Za tímto účelem jsme zřídili infolinku provozovanou v češtině a polštině a poskytujeme také e-mailový kontakt v češtině, polštině a angličtině.
Využitím služby Fulfillment společnosti PSLogistic mohou naši zákazníci snížit náklady na udržování skladu, zaměstnávání pracovníků nebo zavádění moderních logistických systémů. Fulfillment také šetří čas, který lze využít k rozvoji podnikání bez starostí s vyřizováním objednávek. Svěřte skladování, balení a expedici svých objednávek profesionálům ze společnosti PSLogistic a soustřeďte se na to, co je důležité.

Kontakt

PSLogistic s.r.o.
Hlavní třída 87/2
737 01 Český Těšín
+420 737 598 282info@logistikapatron.cz
Všechna práva vyhrazena © 2024 logistika.jchost03.pl
Provedení The First