Vracení zboží v e-commerce je každodenní záležitostí. Zákazníci na ně mají nárok, a pokud zjistí, že jim výrobek nevyhovuje, pošlou jej zpět do skladu. My z vašich ramen sejmeme břemeno spojené s vyřizováním vrácených zásilek. Rozbalíme je, zkontrolujeme stav výrobků a přijmeme vrácené zboží v plné hodnotě do skladu.
Vyřizování vrácených zásilek je jedním z prvků služeb fulfillmentu, kterou vám v PSLogistic nabízíme. Když se váš zákazník rozhodne zásilku vrátit, pošle ji zpět přímo nám. Pro snadnější použití přikládáme ke každé zásilce formulář pro vrácení zboží, který můžete zpřístupnit i na webových stránkách svého obchodu. Jakmile obdržíme vrácenou zásilku, rozbalíme ji, zkontrolujeme její shodu, posoudíme stav výrobků, v případě potřeby je obnovíme a přebalíme, a poté plnohodnotné výrobky naskladníme. Pokud však zásilka vzbuzuje naše obavy nebo je zboží vadné, rozhodnete, jak s ní naložíme. Mimo jiné se můžeme o reklamaci postarat sami.
Pokud se rozhodnete spolupracovat se společností PSLogistic, můžete si být jisti, že se postaráme o každou zásilku, včetně vrácení zboží zákazníkům. Pečlivě ji zkontrolujeme a budeme dodržovat naše standardy. Spolupracujte s námi a:
Svěřte nám vyřizování vracení objednávek zákazníků vašeho obchodu e-commerce a optimalizujte své obchodní náklady. Snižte náklady na zaměstnance, nestarejte se o kontrolu zásob a doplňování zboží a soustřeďte se na to, co je důležité.