Dotaz na stav doručení objednávky je jedním z nejčastějších dotazů zákazníků internetových obchodů. Možná nemáte čas nebo dostatečné zdroje na to, abyste na ně odpověděli. Ve společnosti PSLogistic se postaráme o váš zákaznický servis a zodpovíme všechny jejich dotazy týkající se vyřízení objednávky.
Zákaznická služba je doplňková služba nabízená v rámci služby fulfillmentu v PSLogistic. Jedná se o to, jak zůstat v kontaktu s vašimi zákazníky, a to tím, že jim odpovídáte na telefony a emaily ohledně jejich objednávek. Pokud vaše společnost momentálně nemá zákaznickou službu nebo nemáte dostatek zaměstnanců, na zodpovězení těchto otázek, můžete nám je svěřit. Váš zákazník nás může kontaktovat telefonicky a získat odpověď v češtině nebo polštině. Můžete nás také kontaktovat e-mailem, kde dostanete odpověď v češtině, polštině nebo angličtině.
Pokud se rozhodnete spolupracovat se společností PSLogistic, můžete si být jisti, že se komplexně postaráme o každou objednávku. Pokud se rozhodnete využít náš zákaznický servis, poskytneme vám informace týkající se vaší zásilky. Spolupracujte s námi a:
Svěřte nám zákaznický servis svého obchodu e-commerce a optimalizujte náklady své společnosti. Snižte náklady na zaměstnance, netrapte se negativními ohlasy spojenými s nedostatečnými odpověďmi na nejčastější dotazy zákazníků a soustřeďte se na to, co je důležité.